Saturday, July 23, 2011

Pizza cornulet


Ingrediente:
550-600g faina
25g drojdie proaspata
1 lg zahar
250-275g apa/lapte cald
1 ou
50g ulei masline
pasta de ketchup(vezi reteta in modul de preparare)
masline
sunca
cas / mozzarella
  • se face o maia din drojdie, zahar si putina apa calda si se lasa ca creasca cam 10-15 minute
  • se pune faina intr-un bol, se face o adancitura in mijloc si se pune maiaua, uleiul, oul si restul de apa/lapte cald si sare (sa nu ajunga in contact cu drojdia); se framanta bine cam 10 minute; daca mai e nevoie de faina sau lapte se mai adauga in functie de ce cere aluatul, in final trebuie sa rezulte un aluat moale, fin, nu trebuie sa se ia neaparat de pe degete ci daca il cureti cu lingura sa se ia usor. Se lasa la crescut cam 2 ore
  • se imparte aluatul in bile cam cat pumnul de mari si se intind sub forma de disc pe un platou de lemn presarat cu faina; se taie in 8 triunghiuri care se umplu dupa preferinta: eu l-am facut ca pt pizza si am uns aluatul cu pasta de ketchup(se taie 1 ceapa si 1 catel de usturoi marunt si se calesc in putin ulei; se pune bulion mai concentrat si se condimenteaza cu: sare, piper, cativa fulgi uscati de ardei iute, busuioc, oregano si se lasa sa fiarba cam 5 minute pana se ingroasa putin), cu masline fara samburi, sunca taiata cubulete, putin cas razalit. Se fac cornuletele si se pun in tava
  • se ung cornuletele cu ou batut si se mai presara cas razalit; se dau la cuptor cam 20-25 minute sau pana se rumenesc; sunt bune, moi si mai ales calde sunt delicioase!

2 comments:

  1. Si tu esti innebunita dupa decoratii de orice fel. Ti-am vizitat si blogul Hobby Decorations si chiar mi-a placut!!!! La mai multe ideii si decoratii!Te pup!

    ReplyDelete
  2. multumesc mult Mona ... promit ca revin cu post-uri noi, desi timpul imi e cel mai mare inamic!!!:(
    Te pup si eu!

    ReplyDelete